УКРЖИТЛОПРОЕКТ – лідер в проектуванні
Навігація

Ремонт магазинів

Ремонт магазинівПредставницький вид для гарного магазина не менш важливий, чим дизайн для сучасного офісу. Економія на своєчасному ремонті магазина може негативно позначається на обсягах продажів. Погодьтеся, у магазині з обдертими стінами, що випадають плитками на підлозі, поганим висвітленням і товари здаються непоказними. І тут може закрадаться підозра про свіжість продуктів, якості виробів. І покупці віддають перевагу іншим, більш симпатичним приміщенням. В умовах сучасної конкуренції затягування з ремонтом магазину майже напевно призведе до подій досить жалюгідного характеру.

При плануванні ремонту магазина потрібно враховувати, до якого класу належить магазин, що ремонтується. Взагалі, існує кілька класифікацій магазинів по різних ознаках. По розмірах торговельної площі виділяють дрібні (до 250 м2), середні (до 1000 м2), великі (до 5000 м2) і особливо великі (від 5000 м2) магазини. По спеціалізації – вузкоспеціализованні, спеціалізовані, комбіновані, універсальні. Залежно від будинку, де перебуває магазин, що ремонтується – окремий торговельний комплекс, вбудовано-прибудованого типу, а також від кількості займаних поверхів (або підвалу). Серед інших важливих характеристик, що впливають на план ремонту магазина можна виділити форму обслуговування й місце розташування (щодо центру міста).

Згадані характеристики допоможуть власникові магазина визначитися з якістю ремонту. Очевидно, що ремонт у продуктовому магазині (навіть цілому торговельному комплексі) відмінний від ремонту, наприклад, у ювелірному магазині. У першому випадку необхідний простір, ясність, яскраве світло; в іншому – висвітлення може бути приглушеним, митецьким декором покупцеві передається відчуття затишку, якоїсь загадки. Безсумнівно, варто задуматися, на яку цільову групу розрахований асортименти товарів. Якщо приміщення магазина перебуває у відносно гарному стані (немає проблем з електропроводкою, не потрібно для оформлення торговельних залів забирати або ставити перегородки) і сама спрямованість магазина не припускає ексклюзивності товарів, можна обмежитися косметичним ремонтом магазина. Він полягає в зміні покриттів на стінах і підлозі, обробку стель, фарбування різних поверхонь. При косметичному ремонті магазина ймовірні також незначні зміни в плануванні.

Похожие записи:

Pages: 1 2